söndag 11 september 2011

The new do







Hej på er! Hur mår ni? Jag mår tyvärr inte så bra. Världens illamående, ont i huvudet/halsen/kroppen och allmänt hängig. Har bäddat ner mig i soffan nu och här stannar jag idag. Köpte både blåbärssoppa och nyponsoppa när vi handlade så det ska jag kurera mig med:)

Bilder ovan på "nya" frisyren och färgningen. Nu har jag haft page i snart ett år och trivs så himla bra i det. Denna gången blev det en något kortare och mer rak variant (alltså inte lika stor lutning på håret framåt). Älskar färgen, verkligen djup och fin brun färg. (Åh vad fint det skulle vara med en liten fågel-tattoo i nacken också, likt duvan på Mollyn;) )

Hoppas ni har en riktigt skön söndag och slipper undan tråkiga sjukligheter. Kram!

2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg färg!!! känns rätt med mörkare nu till hösten =) jag har gjort samma sak =))
    Slapp inte undan förkylning jag heller, suck =( meen det kan bara bli bättre!
    Om du är intresserad så säljer jag min svarta Tine k lampskärm nu.

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev!! Tokgillar färgen! Det påminner mig även om att jag borde göra något med mitt hår...

    Lingonsylt är ett måste då man kommer från norrland! Den köpta går bara inte att ha till palten. ;) Sen så kommer faktiskt matinspirationen tillbaka såhär på höstkanten, hänger det ihop med plugget!?

    Annars är det bara fint, skolan är igång och lägenheten tar sig (sakta men säkert). Jag ser fram emot den här hösten och vinter speciellt inför julen. Eftersom vi var borta förra året så fanns det ju inget av julpysslet eller julmaten så i år ska jag njuta av det. :)

    Blä för att bli sjuk! Hur mår du nu? Hemma och kurerar dig?

    STOR KRAM!!

    SvaraRadera