söndag 25 september 2011

Odd Molly Poly jacket






Heeej på er! Ja nu såg jag att det var en vecka sedan jag skrev här (mm, den kladdkakan gick inte av för hackor alltså, tur att jag har köpt lite choklad till kaffet) så jag tänkte ge ifrån mig ett livstecken:)

TinTin körde ju lite kampanj förra helgen också så jag passade på att beställa årets höst/vinterjacka. Var lite osäker på hur den skulle bli men den är mycket finare i verkligheten än på bild. Härlig kvalitet och fina detaljer. Overcast poly jacket i färgen Vintage dark grey är det vi pratar om här alltså:) Och passformen är perfekt så jag är mycket nöjd!

Om ni vill veta vad jag gjort denna helg så har varit på tur ner till hemstaden. Umgicks med mamma och syster i lördags, shopping och fika (har köpt världens finaste byxor!!) och var på kalas hos morfar. Idag var vi på IKEA för att fylla på ljuslagret nu när mörkret börjar lägga sig tidigare och tidigare. Råkade också få med en ny taklampa till köket, nämen! :D

Nä nu blire kaffe och choklad!! (Imorgon spinning, haha)

Vi hörs! Kram!

4 kommentarer:

  1. Den är sååå fin!! Lyckos dig =)
    Jag lämnade tyvärr tillbaka min jacka, sved för mycket i plånboken =(((

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Oj oj så avis jag blev nu! Den är ju toksnygg! Själv letar jag också efter en vinterjacka i liknande stil men med en liiiite mer studentvänligt pris. Men det är inlägg som dessa som jag kommer över min "sluta plugga"-ångest och ser fördelarna med en lön. ;)

    Hoppas din vecka startat bra, det låter i alla fall som helgen var fin!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hittade hit av en slump :) Fin blogg du har!! Den jackan har jag på min önskelista, så nu blir jag att lite avis ;) Såååå fin!!!

    Önskar dig en skön helg!

    Kram

    Ansku

    SvaraRadera
  4. Ohh va snygg! Är ute efter vinter jacka jag med, skulle gärna vilja se den på=) Du får hojta till om du visar upp några bilder!

    Tjingeling

    SvaraRadera