torsdag 25 augusti 2011

Tine K lookie



Hello! Hur har ni det?

Nu har den äntligen kommit på plats, min Tine K lookie lampa som mamma på uppdrag köpte åt mig i Ullared (tack för tipset Fia!) Det blev superbra! Tyckte min händige sambo med när han fått den på plats:)

På tal om sambo så är det någon som fyller år imorgon. Jag tänkte överraska med att bjuda på middag på en mysig liten italiensk restaurang. Vi börjar där, sen ska vi ta oss ut på något mysigt äventyr tillsammans också tänkte jag:)

Jag är ensam hemma ikväll (eller jag har ju Franz här så jag är aldrig ensam) så jag ska glutta i nya IKEA-katalogen tänkte jag, och läsa lite magasin =myys.

Sååå skönt att det är fredag imorgon, can't wait! Eller vad säger ni? Kram!

4 kommentarer:

  1. Snyggt!!! Passar perfekt där =) Gillar verkligen bilden, ser så trivsamt ut.
    Själv håller jag på att ta ned min lampa och packar allt, suck=((
    Vad gott det låter med italienskt, mums!! Hoppas ni får en supermysig dag/kväll tillsammans =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Oj oj så snyggt! Ullared alltså, där har jag aldrig varit. Känner dock plötsligen ett enormt sug att åka dit. ;)

    Jaa, snart är det helg! Själv jobbade jag sista dagen idag, skönt men samtidigt lite vemodigt. Nu gäller det att njuta i fulla drag av skolan. Imorgon ska jag åka till torget och köpa blommor bara för att jag är värd det. ;)

    Myyysig helg ni har framför er! Har har tur han, karn' din. :)

    Stoooor kram till dig raring!

    SvaraRadera
  3. Ullared har bra grjer helt klart. lampan blev superfin. ha det så mysigt i helgen Kram J

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Kikar in här då o då! Mysig blogg!

    Jill

    SvaraRadera