måndag 15 augusti 2011

Kalashelg





Helluuuu! Nyss var det Thank God It's Friday och helt plötsligt var det Oh God It's Monday. Kan vara så att helgen gick ovanligt fort för att jag hade så trevligt. I lördags ordnade vi kalas för mamma, jag lagade paj och bakade Leilas New York Strawberry Cheesecake. Jag är typ fortfarande mätt.. men det var supermysigt!

Nästa födelsedag ut är Andreas, har ni tips på presenter är de mer än välkomna (han fyller 26). Hit me!

Nu ska jag tända lite ljus och hämta ostbågar. Sen ska jag mysa ner mig i soffan med favoritfilten och nya favvoserien 90210 som jag maraton-tittar på just nu.

Måndagar kan vara rätt bra dem med ibland! Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Vilket måndagsmys- underbart!!! Njut på fina du. kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Får kolla med skygglappar på tårtan =)) ser sååå god ut!!
    Vi har tackolov klarat av alla födelsedagar nu, blir dyrt när 5 st fyller dagarna efter varandra =)
    Underbar dukning!! Var de underläggen från GRANIT?
    Tips på present, ja du.. en upplevelse kanske =)
    Har noll fantasi ;)
    Kram Me (fd madame vit)

    SvaraRadera
  3. Hello darling!!

    Mmmmm så gott det där ser ut! Jag har aldrig provat den med jordgubbar, bara med blåbär. Känner att det blir till att baka någon helg. ;) De där ljuslyktorna från tinek är ju magiskt fina. Undrar just om jag ska ta och spara till ett par sådana...

    Jo jag är ledig den här veckan. Nästan i alla fall. Ska skriva en tenta på måndag så egentligen ska jag väl plugga....

    Åh, present. Sånt är alltid lite klurigt. Vi brukar satsa på upplevelser. SPA-visit? Middag på restaurang? Något som han gillar att göra. Kanske en helg i huvudstaden? ;)

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  4. Mums vilken tårta =) Bra tips är upplevelser tycker jag; presentkort på Live It eller Ticnet kanske? Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att det blev bra med lampan =) kul att kunna hjälpa till =))
    Ångrar att jag inte köpte en till =( får se när nästa resa dit kan bli. Vi har 42 min enkel resa dit.
    Vilket fynd du gjorde då med underläggen!! Kollade på liknande på ikea för 25 kr st =)) får nog ta en tripp till el Stockholomo och GRANIT snart.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  6. Tack raring, du är snäll du! Och jag blir inspirerad av dig!!

    Jo jag märkte att jag blev helt galet trött när jag jobbade. Är det så det kommer vara!?!? I så fall vill jag nog inte sluta plugga. Har lite ångest över att jag bara har ett år kvar.....

    Hoppas du hittat någon bra upplevelse till karn' din. Besöker du nu huvudstaden någon gång då får du hojta! ;)

    NU ÄR DET HELG!!

    KRAAAAAM!

    SvaraRadera