måndag 8 augusti 2011

Höst?





Hello u! Hoppas allt är bra?

Är hösten här tror ni? När jag gick hem från jobbet idag riktigt huttrade jag i min tunna sommarklänning (varm och glad ändå för jag hämtat paket på vägen;) ) Och kvällspromenaden med Franz var iskall. Jag fick till och med stänga av fläkten på jobbet, haha, då är det illa:P

Även om det är mysigt att krypa upp under favoritfilten i fåtöljen och tända ljus i kakelugnen så vet jag inte om jag är redo riktigt än? Jag hoppas i alla fall innerligt på en varm, skön och solig höst om det nu är så att den bestämt sig för att komma.

Nu ska jag krypa upp i soffan en stund, det är ganska uttröttande att jobba hela dagarna;) Kram!

2 kommentarer:

  1. Heeeej!!

    Nä jag tror nog inte riktigt att den är här redan (även om jag faktiskt ser fram emot hösten). Imorgon jobbar jag sista dagen sen blir det lite ledigt, lite tentaplugg och lite mer jobb innan skolan börjar. Det lilla lediga ser jag verkligen fram emot kan jag säga!

    Spännande med paket! Va kan du nu har köpt för snyggt?

    Förstår verkligen det där med att vara helt slut på kvällarna när man jobbar hela dagarna. Just nu ser jag fram emot att plugga igen i höst! ;)

    Stoooor kram till dig raring!

    SvaraRadera
  2. Halloj =)
    Vad roligt med paket, undrar vad det kan vara =)?
    Gillar erkligen det man ser av eran våning, ljust och härligt!
    Kram Fia

    SvaraRadera