söndag 21 augusti 2011

Matsalshörn och gladioler



God kväll i stugorna! Hoppas ni haft en fantastisk helg (hur sjutton kan de försvinna lika fort varje vecka??)

Jag tänkte publicera detta inlägg för några dagar sedan men när jag skulle spara bilden blev jag varnad att hårddisken är full... suck! Så nu måste jag rensa bilder och fixa back-up en gång för alla, tror det får bli en extern hårddisk faktiskt. Sånt där nödvändigt men åh så tråkigt fix man helst vill glömma;)

Roligare saker kan man ju göra för sina surt förvärvade pengar, som att köpa piff till hemmet till exempel, finns massa fint jag vill ha nu!! Alltid samma sak inför varje höst, då vill man riktigt mysa till det:) Jag är supernöjd med grunden här hemma nu men saknar allt extra som fina kuddar, ljuslyktor, lite mattor, nån lampa etc. En sak i taget... (synd att jag har noll tålamod, vill jag ha nåt vill jag ha det nuuuuu, helst igår)

Nu ska jag ta vara på vad som är kvar av helgen, vi börjar med kaffe och choklad:D Kram!

3 kommentarer:

  1. Superfint i alla fall =)
    Härligt med fräscha blommor i färger nu.
    Ja den här helgen har nog varit den längsta och jobbigaste på länge för mig. Hamnade mitt i en separation, min egen tyvärr.
    Hoppas det löser sig med bilderna och back upen, de är bra att ha =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Visst är det jobbigt när det blir så jag är i samma situation....Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för styrkekramen och pepp.
    På något sätt känner jag hopp om att jag kommer gå stark ur detta.
    Kommer att lägga upp en bloppis på bloggen med mycket inredningssaker inom kort =)

    Kram Fia

    SvaraRadera