tisdag 4 januari 2011

Välkommen hem till oss!



Tada, nu är vi på plats i nya lägenheten! Första bilden får bli samma vy som jag visade sist, nu med inrett vardagsrum (påbörjat i alla fall). Åh, det känns så bra ... känner mig lika lycklig varje dag över att få bo så fint och ni skulle bara veta vad det kliar i inredningsfingrarna:)

Nu har det varit väldigt mycket ett tag både privat och på jobbet så jag ser fram emot att få landa lite och komma till ro framöver. Är glad över den korta arbetsveckan och längtar tills jag stänger ner datorn imorgon eftermiddag och då går hem med en låång helg framför mig.

Hoppas ni har det fint, hinner inte kika runt så mycket som ni kanske förstår:) Kram!

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen vackert ut! God fortsättning och hoppas att 2011 blir ett härligt år för er! Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh, så himla fint! Skulle älska att gå på husesyn i den:) Längtar förstås efter fler bilder, men förstår om du behöver landa lite. Att flytta är mer påfrestande än vad man kan tro. Men skönt ändå att ni äntligen är på plats. Ha det gott, Charlotte;) Kram från mig!

    SvaraRadera
  3. Helt underbart fint! Ser fram emot mer bilder... Jag förstår att du trivs :)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera