tisdag 21 december 2010

Ett litet smakprov



Hej på er! Tack på den fina responsen på flytten:) Här får ni ett litet smakprov på hur det ser ut för tillfället i mitt framtida hem, fint va? Älskar dubbeldörrarna, takhöjden och det nyslipade trägolvet! Nu i helgen har vi flyttat över allt mellan förråden, men den stora flytten går på självaste nyårsafton, ahh inte långt kvar.. jag vill flytta NU!!

Först en jobbdag kvar och sen blir det lite julfirande hemma i Småland. Sen är flyttveckan här:) Ja, allt känns lite upp och ner i mitt liv just nu men det kommer ju bli bra så småningom.

Nä nu är det dags för lite Ernst och lite varm glögg här i min tomma lägenhet. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Så fint ni kommer få det! Dubbeldörren är jättesnyggt!
    Vilken fin blogg du har!
    Jag önskar dig en god fortsättning av julen!

    SvaraRadera
  2. Ååååhhhhhhh, vilket drömställe.

    SvaraRadera