fredag 7 januari 2011

Franz favoritplats



God morgon! Idag är jag uppe med tuppen ... nästan. En bieffekt av att vänja sig vid 8-17 rutiner. Jag är dödstrött på kvällen och pigg runt 6-7 på morgonen. Nu har jag i alla fall varit uppe och duschat och gjort mig i ordning. Jag hade tänkt att vi skulle åka en sväng till Jönköping och kika på IKEA och lite andra möbel/inredningsställen. Jag har färdigställt en liten lista på vad som behöver inhandlas framöver nämligen. Främst lampor och lite krukor/växter, mattor/kuddar men också matsalsbord och stolar.

Vad kul att ni vill se mer av lägenheten! :) Jag tänkte visa lite i taget här fram över, och då i takt med att det blir mer ordning i de olika rummen, vad tror ni om det?

Franz har funnit sig tillrätta. Hans favoritplats är nu mera på bästa plats; på fårskinnet framför kakelugnen i vardagsrummet. Där ligger han nu as we speak:) Han blir nog superglad när han kommer hem till mamma och pappa, och labradoren Albin. Jag med för den delen:)


Återkommer med fler bilder, förhoppningsvis på lite nyinköpt:) Önskar er en härlig fredag! Kram!

2 kommentarer:

  1. Wow! Inte kan man tro att Ni flyttat in i en lgh.et.Så vackert!Kommer att bli så fint.Klart man blir nyfiken! Franz ser ut ha paxat bästa platsen.
    Går det att elda i kakelugnen? kram *piah*

    SvaraRadera
  2. WOW WOW WOW! Det ser helt underbart ut. Som en dröm!! Jag ser verkligen fram emot att få se blier allt eftersom! Svarta detaljer tycker jag låter gööörsnyggt i kontrast till det gamla vackra.Så vill ju jag ha det! :)

    Nä nu ska jag ta ett dopp i det 28gradiga vattnet här. Om mindre än en vecka är vi tillbaka i kalla Sverige igen. Fast jag måste erkänna att det ska bli ganska skönt med en säng, garderob och ett eget kök. Dessutom är jag ju galet pysselsugen!

    Sköt om dig!
    STORA KRAMAR!!

    SvaraRadera