måndag 17 januari 2011

Lökar!



God kväll!

Vet ni? Nu vill jag ha VÅR! Har köpt mig lite lökar som får sprida lite vårkänsla inne. Jag är såå trött på vintern och det blir inte bättre av att januari-februari är mina hatmånader. Kallt och mörkt och näe, jag har inget tålamod, haha. Jag vill ha sol och ljus och fågelkvitter och känna mig lite pigg!

Nu till lite roligheter, gick förbi färgaffären efter jobbet och handlade diverse färg och penslar mm så nu ska här målas bord i veckan. Hittade även en söt liten Myrten så nu är blom-samlingen i fönstret i vardagsrummet klar.

Nä nu är det time for bed, sen är vi en dag närmre helgen:D Kram!

4 kommentarer:

  1. Härlig blogg du har, slank in här från en annan bloggare!

    Ha en trevlig dag!

    kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha vår! Är så trött på detta varannandags-vädret.

    Härligt med vårlökarna, hoppas de hjälper lite mot vintertröttheten:)

    Stor kram Therese

    SvaraRadera
  3. Jättefint i inlägget nedan! Helt i min stil... Mer så ska jag skapa det när jag får större, men jag har börjat så smått redan nu hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du! Jag blir så glad över att du gillar mina bilder!

    Hur går det med bordet förresten? De klassiska vita är ju så fiiiina. Får man fråga vart ni köpte dom ifrån!? Jag håller på att jobba på Johan om att vi kanske kan köpa sådana när vi flyttar. Finns de dessutom som fina kopior går det nog lättare att övertala ;)

    Er lägenhet är verkligen heeeelt underbar. Nu när vi letar lägenhet vill jag helst ha en sekelskiftes med vackra trägolv och stora fönster men det är hel galet dyrt! Förstår inte hur folk har råd att betala sådana summor för en 2'a. Då är det ju i alla fall bra att jag kan få följa dig och se hur du pysslar på i er fina! :)

    Har du vägarna förbi Sigtuna så får du höra av dig så ska jag visa dig alla de bästa ställena!

    Ha en fin kväll. Snart är det helg!!!
    KRAM

    SvaraRadera