söndag 30 januari 2011

Matsalen!









God kväll! Nu ska ni få se lite bilder på matsalen! Och den är nu officiellt invigd igår med bästa tjejerna. Tack för en underbar eftermiddag/kväll! ;)

Bordet är mina föräldrars gamla som vi (läs Andreas) målat vitt. Och våra finafina stolar som är så sköna! Dagen till ära köptes även lite nya blomster. Vita ranunklar i små glasvaser och en vit Hortensia i ny vit kruka:)

Nästa steg här inne blir att hitta en passande taklampa, fönsterlampa och kanske en matta, eller vad tror ni? Sen ska mina gamla tallrikshylla upp också och kökssoffan pimpas med lite nya kuddar. Sen blir det ju så klart lite småpiff:)

Nähä, nu ska jag njuta det som är kvar av söndagen med kaffe och choklad, en liten promenad, solsidan och sen blir det nog filmmys. Önskar er en skön kväll!

3 kommentarer:

  1. Oj, så fint det blev! Riktigt tjusigt! Och vilka fina ranunkler. Du har verkligen smak för inredning:) Kom gärna hem och inspirera mig, jag behöver lite vårinspo nu.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ååhhhhh så fint det blev! De där stolarna är ju toksnygga. Jag köpte också ranunkler idag fast det blev ljusrosa istället för vita. Känner att jag behöver lite färg just nu...

    Vilken mysig helg du verkar ha haft! På onsdag är det min tur att ha tjejmiddag. Vad blev det att du lagade?

    Tack för peppen gulliga du. Jag kommer nog över det bara ljuset återvänder. Men choklad kan ju aldrig vara fel för att motivera sig lite. ;)

    STOR KRAM!

    SvaraRadera