lördag 22 januari 2011

Pärlhyacinter





Lökarna har slagit ut och fram tittar våriga underbara små pärlisar!

H E L G! Kunde inte vara gladare över det just nu. Hade jobbigaste veckan på jobbet så nu var det verkligen välbehövligt med lite paus. Sovmorgon idag och god frukost, sen gick jag en vända på stan. Men det blev ingen shoppinglycka dock. Just nu vill jag ha allting på en gång och då slutar det med att jag kommer hem tomhänt. Jag har verkligen inget tålamod att gå och vänta på saker, jag vill ju ha det toppenfint på en gång. Tyvärr är allt jag vill ha för tillfället fasligt dyrt också, haha ... TYPISKT! Nån som känner igen sig kanske? ;)

Nä nu ska jag hoppa ut i köket och börja laga middag. Lasagne blir det i dag, en av mina favoriträtter faktiskt:) Sen ska jag parkera mig i soffan resten av kvällen, sköööönt!

Hoppas ni har en toppenhelg! Kram!

1 kommentar:

  1. Heej!

    Åh så trist, men då har man en anledning att bara ligga inne och mysa. ;)

    Tack för tipset om stolarna. Det ska ju finnas Nordik här i Stockholm även om jag inte har någon aning var. Vi får ta och hitta en lägenhet först så jag ser att vi har plats för stolarna. Det ska däremot bli jättekul att få se hur fina de blir hos er!

    Jag ska tjejerna här på middag nästa vecka och tankarna inför det är; Kryddig tomatsoppa med röda linser och en fetaostcreme. Till det tänkte jag baka något gott bröd och till efterrätt en New York blueberry cheesecake. Lite inspiration i alla fall! :)

    Hoppas du haft en riktigt fin helg och är laddad för en ny vecka. Det går ju rätt fort, snart är det helg igen!

    Jättestor kram till dig!

    SvaraRadera