onsdag 26 januari 2011

La cuisine



Hej! Vad kul att ni gillade bordet:) Ni ska få se hur det ser ut med stolarna på plats också, men det blir till helgen när jag hinner fånga dagsljuset. Inte så roligt som på bilden ovan med grynighet, men men .. det kan ju vara charmigt det med;)

Ja, här har vi då ena hörnet i köket. Hade jag fått välja hade där funnits en fin gasspis, fläktkåpa och fasat vackert kakel, men.. man kan ju inte få allt:) Middag ska i alla fall lagas till tjejerna på lördag, så jag håller på och planerar och skriver inköpslista. Jag har insett att man måste vara super-organiserad och effektiv när man jobbar heeela dagarna för att få tiden att gå ihop.

Nähä, back to listskrivandet och sen är det sängen som gäller. (Ge mig värme och ljus så jag slipper känna mig som en zombie!!!) Kram!

1 kommentar:

  1. Nej, man kan inte få allt;) Eller jo det kan man, men med tiden kanske.

    Hoppas att de nya stolarna gjorde att middagen smakade ännu bättre! Kram Therese

    SvaraRadera