tisdag 1 februari 2011

LOVE!



Gillar nya kudden från Day Home, som som kom med posten idag, skarpt! Så mycket att jag hann slita upp paketet och placera den på hedersplats i soffan under lunchen:) Nu vill jag ju ha fler kuddar av detta märke, men de är ju inte gratis så jag får spara lite och "investera" i någon mer om ett tag. Den som väntar på något gott...

Ha det fint! Tänk att det redan är onsdag imorgon, snart heeelg! Vill gärna att februari rusar förbi så det blir vår snart!! Kram på er!

1 kommentar:

  1. Åhhh NICE! Den skulle väldigt gärna få flytta in hit! Well well, när jag börjar tjäna lite pengar kanske :)

    Tack, jo det blev en riktigt mysig kväll. Annat hade jag nog inte förväntat mig med dessa tjejer. Provade att baka Leilas Chocolate swirl cheesecake och om du gillar choklad och cheesecake så var det en riktigt höjdare! ;)

    Min fjärilsposter beställde jag direkt från http://www.hagedornhagen.com. Det var väldigt smidigt men jag vet inte om det är det billigaste alternativet. Nu när jag tittade in där blev jag väääldigt sugen på den vita fjärilen också....hmm...

    Hoppas du haft en bra vecka. Imorgon är det ju fredag och då är det ju HELG!! Wii, tror jag ska unna mig några fler blommor. Vissa av mina ranunkler bara vek sig och gick av!? Knepigt.

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera