lördag 12 februari 2011

Våfflor!





HÄRLIGA LÖRDAG! Jag vaknade av solstrålarna som letade sig in genom sovrumsfönstret, och hur skönt var det inte att då kunna ligga kvar och slumra en stund till?! Efter obligatoriska helgfrukosten drog jag med mig Andreas ut en sväng på stan. Hittade två små söta kaffeskålar på loppis och unnade mig lite ny kroppsvård. Lyckades även få med mig något lysande till sovrummet, ni ska få se sen:) Lite nya blommor till bordet och våfflor till lunch, bättre kan det ju knappast bli! Nu är jag så mätt och så trött, ska vila lite på soffan innan en liten promenad. Sen blir det att läsa lite tidningar. Världens största påse med smågodis väntar också till filmkvällen senare. ÅH VAD JAG ÄLSKAR LÖRDAGAR!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Låter som en helt underbar lördag.Ha nu en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härlig dag! Franz verkar tycka det är gott med grädde.

    Kram

    SvaraRadera
  3. MUMS!!! Jag älskar våfflor men äger inget våffeljärn ännu....Gulle Franz! Han är ju för söt. :)

    Låter som ni hade en riktigt mysig helg. Blir spännande att få se dina inköp. Själv fyndade jag mer kläder på 70 % rea. Älskar rea!!! Känns nästan som att fynda på loppis! :)

    Du har svar på mailen också!
    KRAM

    SvaraRadera