söndag 6 februari 2011

Ännu en helg ...



... är förbi! Vart tar tiden vägen? Speciellt fredag till söndag kväll. Åh vad jag önskar att någon klok människa införde en extra dag ledigt!!

Well oh well, vi har trots att den var snabb haft en toppen-helg. Igår hade vi mamma, mormor och syster på besök. Det blev mysig fika och jag fick dessa underbara tulpaner av mormor. Min älskade familj!! Dags att åka hem till skogen snart tror jag:)

Nu ska vi inleda söndagskvällen här med tacos. Sen blir det precis som förra söndagen Solsidan och senare film, ny tradition på G tror jag:) Inte mig emot!

I nästa inlägg ska jag avslöja vad jag klickat hem för fint. Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det mysigt med familjen. Vi åker ut till mamma och gården imorgon. Snabbvisit men ack så behövligt.

    Vi åt tacos igår! Mums! Ikväll blir det någon röra och nybakat bröd(ja, eller bakat tidigare, infryst och som nytt efter 10 min i ugnen) framför Mad men. Sen blir det självklart solsidan!

    Spännande att få se vad nu nu klickat hem! Har en känsla att jag kommer gilla det, vi har ju rätt lika smak...

    Jag måste förresten införskaffa en sån där glasvas. Det är en så bra form på den!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med dig, helgenra springer förbi! Jobba halvtid kanske...?!;)

    Vad fint det blev i matsalen! Underbara stolar ju. Vilken investering. Den investeringen ska jag ockås göra en vacker dag... men får bli efter att jag har kommit tillbaka på normala nivåer efter en massiv utgift på bröllopet:)

    Ha en skön vecka! Kram Therese

    SvaraRadera