onsdag 16 februari 2011

Philosophy






Hej på er! Tänkte bara dyka in här såhär på onsdagskvällen och säga att jag nu mer doftar gott:) Jag har nämligen fått hem mina parfymer från Philosophy, ett märke jag varit sugen på ett tag.

Vad jag vet säljs dessa bara på COW i Sthlm, men det gick finfint att beställa hem från deras hemsida. Dock var det ju lite svårt att välja doft utan att ha luktat på dem men då fanns det så fiffigt en liten förpackning med fyra olika parfymer: Amazing grace, Pure grace, Eternal grace och Inner grace. Jag har hunnit testa de tre första. Amazing och Pure är helt underbara, fräscha och lena men pyttelite söta, precis vad jag gillar:) Eternal grace var dock lite för mogen. Imorgon blir det testning av sista.

Nähäni, nu har Glee börjat:) Vi hörs! Kram!

2 kommentarer:

  1. Mmmm...sniff sniff. Har aldrig luktat på dem någon gång men de lät onekligen som att de luktar gott. :) Fina var de i alla fall och korten du tagit på dem likaså!

    Ikväll är jag helt slut, förstår inte riktigt varför. Men snart är det helg! :) Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Roligare att få fyra små, än en stor:) Fina bilder!

    Har velat ha en dörr som sänggavel ett bra tag...men får inse begränsningen i att det blir alldeles för meckigt i vårt minisovrum. SÅ får helt enkelt hålla på det tills vi köper hus. Som vi kommer göra imorgon... eh, nej just det, om fem år menar jag haha

    Ser fram emot bild iallafall när det är klart!

    Ha en toppenhelg, kram Therese

    SvaraRadera