söndag 13 februari 2011

Orientalisk lampa i sovrummet





God kväll! Titta vad jag har införskaffat till sovrummet: en ny taklampa, och i orientalisk stil dessutom råkade det visst bli. Jag fastnade för formen, att den hade en tassel (hehe) och detaljerna i svart som knyter an till de svarta detaljerna i vardagsrummet. Den känns lite annorlunda men bra:)

Nu ska jag bara införskaffa lite nya kuddar till sängen, en sänggavel fixade vi gratis idag, kan ni gissa av vad som vi redan hade hemma?

Nähä, nu ska jag surfa runt lite innan det är dags för Solsidan och soffmys. Längtar efter min stora godispåse jag inte orkade äta något ur igår då jag var för mätt;) Puss och kram!

5 kommentarer:

  1. Riktigt snygg! Åh, så mysig din lördag lät! Lite som mina innan jag fick barn, hi, hi. Men jag har haft en riktigt mysig helg med min lilla familj också. Mycket mys och lek:) Och jag åt också våfflor i helgen. Alltid såååå gott! Ha en fin vecka!

    /Amanda

    SvaraRadera
  2. Den var ju jättefin! Passar perfekt i ett sovrum. Är faktiskt också på jakt efter en taklampa till sovrummet, och ja, en till vardagsrummet också. Det är lite mörkt i vår lägenhet för tillfället:)
    Hm, kan det vara så att ni hade nån gammal dörr där hemma som fått nytt liv och numera agerar sänggavel??? Den är jag iaf väldigt nyfiken på.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh NICE! Jag har stått och klämt och känt på en såndär flera gånger! De är ju gööörsnygga. Bra köp! :)

    Perfekt! Ikea har ju de billigaste ramarna och åker man dit med bil blir det ju lätt att ta hem också. Jag måste nog tyvärr släpa ramen på pendeln.....

    Ha nu en riktigt fin start på veckan. Det går fort och snart är det fredag igen!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, fin lampa! Passar ju som handen i handsken där;)

    Säg inte att ni ska göra en sänggavel av en gammal dörr. Då är det nån här som blir aningens avis...!

    Ha det gott! Kram Therese

    SvaraRadera