torsdag 24 februari 2011

Serveringsgången



Hej på er! Long time no seen.. Ibland fokuserar man på andra delar av livet:)

Tänkte bara kika in och säga hej och visa er en del av lägenheten ni inte sett innan: serveringsgången! Den går mellan sovrum och serveringsrum och längst där borta ser ni köket och köksingången. Mycket dörrar som min syster sa:) Bakom dem gömmer sig min lilla Walk in closet, tvättstugan, toaletten och badrummet. Jag älskar de väggfasta gamla hyllorna som sitter uppe, de ska jag ta tag i att piffa mer någon annan dag!

Nähäni, redan fredag imorgon och snart helg igen (förra helgen var vi hemma i JKPG och hade de mysigt) så denna helgen ska jag njuta av att bara skrota runt här hemma, köpa lite nya blommor men inte så mycket mer än så.

Nu ska jag byta om och ta mig bort till gymmet för lite zumba, såå kul! (Tummen upp för mig som tagit mig i kragen och börjat träna igen - det behövdes!)

Stor kram till er och trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. Heeeej!

    Ja hör du du , det har varit lite tomt här!! Er lägenhet låter ju helt sagolik! Walk in closet!? NICE!! Vi har i och för sig en pytteliten nu men en dag, så ska jag ha en stor nog att rymma en sån där vacker gammal karmstol och vitmålat brädgolv! Sanna mina ord! :)

    NU har jag äntligen tagit tag i mitt dåliga samvete och varit till posten. Jag skickar dig ett mail lite senare men det blev bara 48 kr i frakt!! :)

    Det låter som du har en mysig helg att se fram emot! Här blir det inflyttningsfest och lite annat smått och gott men tid för att bara skrota måste jag också få ha, annars blir jag inte utvilad!

    Stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha fått tag på en riktigt härlig lägenhet!
    Jag blev alldeles förtjust i Franz - så söt! :)

    Jag önskar dig en härlig fredag!
    /Sofia

    SvaraRadera
  3. Wow, lägenheten blir ju bara finare för varje foto du visar:)

    Bra att du har börjat träna, det är alltid kul bara man har tagit sig för! Ha en superskön helg, kram Therese

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig lägenhet det ser ut som du har. Måste kika mer i din blogg, det är nämligen första gången jag är här.
    Ha en bra helg.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Härlig gång häls Sofia

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig "detalj" i en lägenhet! En alldeles egen serveringsgång! Så läckert! Bara man ser den på bild börjar man ju fantisera om svunna tider. Antar att du också gör det :) Och den väggfasta hyllan var ju jättesnygg. Trevlig helg!

    Amanda

    SvaraRadera