måndag 7 februari 2011

I want to do bad things with you




God kväll i stugorna! Ja, dessa fina postcard-prints har jag beställt till mig själv i alla hjärtans dag present. Det är viktigt att visa sig själv uppskattning, eller hur? :) Älskar speciellt första textraden då jag ju är tokig i True Blood. Tänker mig dessa som på bilden som en "stor" tavla, i sovrummet.

Kika in till Therese Sennerholt som gör dessa och så många fler underbara prints.

Nu ska jag gå och sova så jag med större sannolikhet tar mig upp ur sängen imorgon:D Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Åhhhh, jag började skratta och kände ett intensivt HA-begär när jag såg den där "I want to do bad things with you"!! Även vi är ju stooora true blood fans. Gillar verkligen din idé att sätta alla fyra ihop till en stor tavla! Måste hålla koll om de kommer in i lager igen eller om det möjligen kan tänka sig att det kommer en större version av just true blood tavlan.

    Det kommer säkert bli jättesnyggt med fjärilarna. Jag har fått dille på tavlor just nu och har inte alls tillräckligt med väggar att hänga dom på..Hmm...Har gått och kärat ner mig i posterna med Warhol citaten från moderna museet. Har du sett dom? I alla fall ska jag ta mig dit och införskaffa misnt en.....

    Nähä, plugga var det. Hoppas din vecka börjat bra. Nu är vi halvvägs till helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Det är ju precis all is pretty jag är ute efter!! Jag vet inte vad de kostar men jag har fått för mig runt hundralappen!? Vill du att jag ska köpa till dig om det finns? Vet ju inte vad frakten kostar men om postern inteär så dyr så blir det ju ändå billigare än vykorten från Therese Sennerholt. ;)

    Ha en fin dag! Snart är det helg!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Wihooo, snart är det fredagsmys! Måste bara ta mig ut i snöstormen med timmesförsenade pendlar och genomlida en datalabb. MEN SEN!

    Köpte nya ranunkler igår också. Hoppas på bättre hållning denna gång! ;)

    Jag hittade All is pretty igår så jag köpte två! De kostade bara 99 kr + 20kr för förpackning. Jag ska försöka ta mig ner till posten i helgen och skicka den och då vet jag ju vad frakten blir också. Dock så behöver jag din adress så om du kan maila den till mig vore det toppen! :)

    Ha en riktigt fin fredag!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh, hennes texter är ju sååå fina!

    Ha en superskön helg! Kram Therese

    SvaraRadera