söndag 26 september 2010

Hjärta Franz Hjärta Höst



Hej på er!

Den här underbara bilden är tagen för snart två år sedan. Nu tycker jag att det är dags att ta nya, på en lite äldre Franz bland detta års alla färgsprakande höstlöv:) Det får bli nästa helgs planer, tillsammans med en hemresa till Jönköping för att träffa familjen och fira pappa som fyller år! Något att se fram emot:)

Jag har haft en fullspäckad vecka och helg som ni vet. Kick-offen var rolig. Många nya bekantskaper och god god mat, men oj vad trött jag var när jag kom hem igår eftermiddag!

Tack för att ni berättade lite om er själva! Fyll gärna på ni som inte gjort det!

Och så önskar jag er en toppenvecka!

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild!!! Han är ju för söt den där lille Franz!

    Japp, vi får hoppas att den här veckan går fort. Ska unna mig blommor på fredag! Och godis!

    Ha en fin kväll!
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk bild! Jättefin verkligen.

    Har också precis börat nytt jobb, idag rättare sagt. Spännande och jobbigt på samma gång. Kul med nytt, men innan man kommit in i allt så går ju hjärnan på högvarv haha;)

    SvaraRadera
  3. Förstår att du ser fram mot en hemmahelg! Alltid gott med mammas mat och andas lite annan luft.

    Vi åker upp till norrland nästa helg för att träffa familj och vänner innan vi beger oss ut på resan. Ska bli grymt mysigt att träffa Js systerbarn igen.

    Nu är det snart helg = godis!!!!!!!!
    Stor kram

    SvaraRadera