lördag 4 september 2010

Cyklamen!



För mig är cyklamen verkligen höst. Jag har inhandlat mig en vit som nu står på brickan i vardagsrummet bredvid ett loppisfynd från i somras ni ska få se tids nog:)

Gissa om jag var trött igår? Gick som en zombie mot tåget men när jag klev innanför dörren hemma möttes jag av en nystädad lägenhet, en glad Franz, tända ljus och en stor bukett röda rosor. Maten slapp jag laga också:) Då inser man att man är lyckligt lottad!

Annars har veckan varit toppen med många nya intryck, det här kommer nog bli kanon tror jag!

Ikväll ska vi som sagt gå ut och äta, det blir en liten fransk restaurang här i stan, mys!

Hoppas ni har en riktigt fin helg!

2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten cyklamen! Väldigt snygg i den patinerade krukan! Själv har jag fått ett sug efter färg just nu så en vinröd hortensia flyttade in här för ett para dagar sen.

    Vilka karlar vi har! Även jag kom hem till en städad lägenhet och gomiddag igår. Vi har det allt bra ;) Det låter ju jättemysigt att gå ut och äta på en liten fransk restaurang. Då kan man ju faktiskt klara sig på bara torrt bröd till lunch. ;)

    Ha en jättefin kväll!
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. Söt vit cyklamen blev jättefint♥ Wow vilka karl du har vad gullig städad lägenhet tända ljus och blommor.Kan man bli något annat än glad och lycklig.Ha nu en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera