torsdag 23 september 2010

Höstsol



Jag hoppas jag får tillfälle att njuta lite av natur och höstsolen nu när jag åker iväg på kick-off med jobbet över helgen. Det ska bli jätteroligt, framförallt att träffa alla i organisationen:) Sen är ju inte hotellfrukost och trerätters inte så fel det heller!

Under tiden jag är borta vill jag be er om en tjänst. Jag är så nyfiken på vilka ni är som är här inne och läser. Så skulle du inte kunna lämna en rad eller två och berätta om dig själv? Det kanske finns något du vill se/läsa mer om? Detta gäller er jag känner också! ;)

Ha nu en riktigt fin helg!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Frida.Jag bor i Småland och pluggar till socionom. Började inte för så länge sen läsa din blogg. Men jag gillar den verkligen. Får mycket idéer och inspiration! Fortsätt bara som du gör, tycker det är jättebra!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag heter precis som tidigare "kommentator" också Frida och bor i småland, ett par mil norr om Växjö. Jag minns inte riktigt hur jag hittade in på din blogg men tycker den är trevlig så jag kikar in här kontinuerligt. :)
    Keep up the good work! :)
    Hälsningar
    //Frida, med bloggen www.grahnen.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Mig vet du ju vem jag är :)
    Jag tycker du ska fortsätta som du gör, det är alldeles toppen.
    Hoppas helgen blir kanon, kram

    SvaraRadera