fredag 17 september 2010

Trevlig helg!





Det var lycka att sätta sig på det tidiga tåget (nåväl om nu 16 45 är så tidigt) hem idag! Nu har vi ätit gott och tagit en kopp kaffe, placerat oss i soffan och väntar just nu på att idol ska dra igång.

Liljorna på bordet har slagit ut så det luktar underbart i hela lägenheten. Jag köpte 3 nya glascylinder-vaser på IKEA (tipstips) tycker det är så fint och enkelt!

Min helg kommer bestå av ego-shopping, tvätt, förhoppningsvis fika med vännerna, god mat, soffhäng, mad men- maraton, träning, röstning och Franz-mys.

Berätta gärna vad ni ska göra i helgen, jag är nyfiken! :)

2 kommentarer:

  1. Åh men vet du, jag stod och höll i en sådan där stor och låg glasvas igår på Granit!! Dock är det ju ganska dyrt på Granit så jag ställde snällt tillbaka den och nu kommer du men den underbara informationen att de finns på IKEA!! TACK! :)

    Det låter som du kommer få en riktig mysig helg. Själv ska jag bege mig ut på promenad nu tror jag och kanske se om jag hittar nå svamp och tar en sväng förbi secondhand-affären. Är så seg i kroppen efter den här veckan, förstår inte vad det är...

    Jättefina bilder förresten!!

    Ha en fiiiin lördag!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. God kväll Fröken piff!

    Den stora glasvasen kommer faktiskt från IKEA men inhandlades för två kanske tre år sedan. Men 199kr får tre är billigare än 179 för den jag höll i på granit. Kan tipsa om att den var riktigt snygg med äpplen i. :)

    Jag försöker dock spara alla pengar jag kan nu, vi har nämligen bokat resan. Långresan. Vi åker om en dryg månad!!! Galet spännande!!

    Hoppas du har en riktigt riktigt fin söndagskväll!
    Stor kram

    SvaraRadera