torsdag 2 september 2010

Underbara höst!



Nu är hösten här och det här året känns det extra mycket som en nystart för mig:) Jag är så glad just nu och jobbet går jättebra! Visst är jag trött den här veckan och det är en pina att komma upp ur sängen på morgonen men jag har nog aldrig lärt mig så mycket nytt på så kort tid innan! Utvecklande!

Imorgon är det äntligen fredag och som jag sett fram mot den här helgen! Älskar den magiska fredagskänslan som infinner sig när man jobbar och vet att man har två lediga dagar framför sig.

På lördag ska vi fira jag och Andreas genom att gå ut och äta på någon riktigt mysig resturang! Men först, en jobbdag kvar ...

Kram på er och tack för hållna tummar och grattishälsningar!

2 kommentarer:

  1. Härlig mysig höstiga blommor!
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Du har en väldigt fin smak! Blev lite nyfiken på vad det är för jobb du har fått? Grattis!

    Frida

    SvaraRadera