lördag 11 september 2010

Fröken glasburk





Hej på er! Idag är det lördag!! Och helg!! Wiiiii:) Vi startade dagen med sovmorgon, mysfrukost och sen storstädning så nu är allt som det ska!

Jag har haft en lite jobbig och stressig vecka som nådde sin topp igår, så jag hade ingen rolig fredag. Men Andreas och Franz ryckte ut och hämtade mig sent på jobbet då jag missade tåget hem och så åkte vi och hämtade mat. Sen ventilerade jag ur mig alla jobbigheter och nu tänker jag istället "det som inte dödar, härdar".

Nu till något positivt, nära jobbet ligger två små loppisar. Vilken tur jag har va? :) Och kolla vilka fina burkar jag hittade i veckan, jag är helt galen i gamla glasburkar, särskilt de med fin text på! Har letat efter en sån med porslinslock hur länge som helst och när den kostade 5 kr var lyckan total:)

Jag har ett fynd till att visa men det tar vi nästa gång! Nu ska vi ner på torget och köpa lite blommor och sen ska vi ha en lugn och skön lördag! Hoppas ni har det med och tack för alla fina kommentarer ni lämnat!

En stor kram till er!

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd! Jättefina.
    Jag älskar också gamla glasburkar, konstigt att äpplemoset smakar bättre bara för att de varit i en finare burk ;)

    SvaraRadera
  2. Nu vankas det tävling!

    Var med du också och tävla om fina priser!

    Kom in och kika
    Hälsningar
    Tjejerna på Mist Stockholm i Hageby Centrum

    SvaraRadera