lördag 2 oktober 2010

Page!



Hej på er!

Har haft en hektisk vecka men direkt efter jobbet igår blev jag hämtad och så gick bilen hem mot Jönköping. Lovely! God mat och firande av pappa bestod kvällen av.

Idag har jag och mamma loppat, och shoppat:) Har hittat lite fina ting och lite fina kläder. Det var jag värd då jag jobbat hårt för första lönen!

Sen gjorde jag slag i saken och klippte mig, ganska rejält:) Har funderat länge men nu är äntligen en lite längre page på plats. Känns så bra!

Ikväll har vi varit ute och ätit på en ny italiensk restaurang här i stan. Pasta med soltorkade tomater, färska champinjoner och zucchini i en gorgonzolasås, om det var gott!!

Hoppas ni har en lika härlig helg som jag! Vad hittar ni på? Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Oh jösses, viken pingla! Det blev jättesnyggt!! Härligt att du hittat lite fina ting du kunde unna dig. Första lönen ska spenderas!

    Japp, du och jag vekar vara hängivna ruccola fantaster men det verkar faktiskt som att det var vanligare än jag trodde....:)

    Nu, såhär lite lagomt sent (mitt i natten) ger jag upp rapportskrivandet för idag och ger mig ut i bloggvärden lite.

    Hoppas att du får en underbar fortsättning på helgen. Vill se bilder på dina loppisfynd sen! ;)

    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Men åh, gud så snygg du blev i håret! Vad kul att du vågar testa något nytt. Ibland behöver man lite förändring. Själv är jag sugen på att färga mitt hår riktigt knalligt rött:)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Pagen ser jättefin ut! Bra vågat :)

    SvaraRadera