lördag 16 oktober 2010

Ilse Jacobsen/Gummistövlar



Titta vilka underbaringar jag fyndade till halva priset sist jag var hemma i Småland! Nu är jag redo för regn även om jag mycket hellre njuter av sol och hög underbar höstluft.

Denna fina lördag i oktober har spenderats på stan. Det blev lite shoppat men varken jacka eller skor som jag var ute efter tyvärr. Vi avslutade vår tripp med en mysig fika med grillad focaccia, en med chevre, honung och valnötter, och en med västerbottensost och kantareller, MUMS!

Nu blir det riktig myskväll i soffan med lite ostbricka och några Mad Men avsnitt.

Hoppas ni har en fin kväll! Kram!

5 kommentarer:

  1. Woow, come to mama! Snacka om fynd, de är ju gööörsnygga!

    Gillar bilden väldigt mycket!

    Låter som om ni haft en riktigt mysig dag trots uteblivna köp. Blir väldigt sugen på focaccia med chevre, honung och valnötter. Mums!

    Du, njut av dina hellediga helger och ha en riktigt fin kväll!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. åh vilken mysig blogg jag hittade till =) härligt!

    SvaraRadera
  3. UNDERBARA gummistövlar, måste ha! Har faktiskt de senaste dagarna funderat på att jag måste köpa nya och tanken har gått typ "ska jag verkligen köpa ett par Hunter som alla springer runt i trots att det är sol..." (inget fel i det, inget fel med Hunter heller, men du fattar vad jag menar). Men dessa, gudomliga! Vilket fynd!

    Tack, jobbet går bra, mycket nytt att ta in bara så man är ju trött av den anledningen. Men lugnt och skönt annars i jämförelse med mitt förra jobb, så det kommer bli bra så småningom!
    Hur går dte själv?

    Vi ska åka till Madeira, hoppas på mycket sol och goda drinkar :)

    Ha en skön kväll! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Hej igen, två minuter senare...! Tänkte bara kolla om du har din vanliga skostorlek på gummistövlarna? Hittade ett par på nätet (ibland gäller det att va snabb medan man har det i minnet haha), men blev osäker på deras storlekstabell. Är det vit eller beige du har? Jag kunde inte riktigt se skillnaden på bilderna... Tack på förhand!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Underbara du! Tack för snabbt svar, ett par är på väg till mig :) Blev beige, ville ha typ offwhite. Men som sagt, skillnaden på bilderna var inte stor så... de kanske bara skrev fel färg haha.
    ha en skön kväll, stor kram!

    SvaraRadera