måndag 25 oktober 2010

En dröm av solmogna frukter och passion



Man kan ju inte kalla sig Fröken piff om man inte är svag för detta, tycker jag:) Väldoftande kroppsvård i söta förpackningar är jag väldigt svag för och apoteket för mig är som en godisbutik, haha. Just denna serie från Apoliva gör att man luktar godis också. Så fort jag såg att det fanns något som hette Body Soufflé var jag fast! Om jag fick välja skulle allt jag införskaffar vara vackert, men det är ju inte alltid så lätt. Jag är dock extremt känslig för vad jag tycker känns "fult". Känner ni igen er eller låter jag helt knäpp? :)

Och hallå, bring it on med snygga, sköna skönhetsfavoriter om ni har några på lager!

3 kommentarer:

  1. Oj, jag har inga favoriter! Men jag gillar body shops, dock vet jag inte om deras förpackningar ingår i kategorin "fina"... Shoppar sällan grejer på apoteket (förutom alvedon och sånt), men får ta tag i det nu märker ja. Jättefina förpackningar ju!

    SvaraRadera
  2. Oops jag igen:) Ville bara säga att jag hämtade ut Ilse-stövlarna precis, WOW underbara! Åh, jag är så himla glad! och jag valde rätt färg ändå, de är typ offwhite (ska fota dem och lägga ut när jag är tillbaka från semester nästa vecka). Och TACK för storlekstipset, en storlek mindre är perfekt!

    Ha en skön vecka.

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hej, har också inhandlad dessa underbara produkter. Apoteket har verkligen fått ett brett och bra sortiment på lite lyxigare produkter.

    Kram Anna

    SvaraRadera