torsdag 14 oktober 2010

Fredag!



Men hallå, tiden bara springer iväg och nu är det snart fredag igen! Inte mig emot dock:) Fredag måste vara bästa dagen på veckan, för det är inte mycket som slår fredagskänslan (möjligtvis lördagskänslan då) :)

Ser fram emot en lugn myshelg med sovmorgon, helgfrukost, och lite shopping bland annat. Måste införskaffa både jacka och skor så jag klarar mig i kylan, och lite nya blommor också. Njuter för fullt av mina vackra rosa gladioler nu. Vad ska ni hitta på?

Kram!

3 kommentarer:

  1. Åh nej. Hade ju skrivit en lång kommentar här och så blev det nå error....Men nu hann jag ju se att du skrivit hos mig samtidigt. :)

    JAAA, äntligen är det (snart) fredag!!! Vilka vackra blommor och en härlig bild. Fredagsstämning!

    Så du har haft en himmelssäng? Den borde du visat här på bloggen! Eller är det jag som missat den? Tycker det är så fiiiint!

    Hoppas att morgondagens jobb går fort så att du får njuta av fredagsmys och en ledig helg!

    Massor med kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar blogg ;) Här kommer jag kika in fler gånger..

    Det verkar vara "inne" med just gladioler nu som snittblommor i hemmet. Tycker att jag läser det på var och varannnan blogg.
    Köpte själv hem ett fång förra veckan, men de vissnade innan de hann slå ut riktigt =/

    SvaraRadera