torsdag 21 oktober 2010

Franz!



Att en sån liten hund är så mycket kärlek! Världens underbaraste knorris bland höstlöven:) Jag vet inte vem som blir gladast när jag kommer hem framåt kvällen, jag tror jag!

Nu är det snart dags för helg igen hörrni, veckorna går fortare än fortast! Jag klagar inte men lite rädd blir man ju:) Imorgon ska vi ut och äta på lunchen så det ser jag fram emot, och efter jobbet blir det hemmamys med egengjord pizza och Idol. Sen ser jag så klart fram emot sovmorgon och helgfrukost som vanligt:D

Vad har ni för planer? Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh men underbara lilla hund! Han är helt galet söt!!

    Tack för peppningen söta du! Det behövdes kan jag lova. Galet mycket plugg och på toppen av det en massa annat strul bla med CSN som inte kan komma överens med skolan och därför kommer jag bli återbetalningsskyldig fast jag pluggat heltid. Är så arg att jag knappt vet vart jag ska ta vägen....!

    MEN, bara en tenta kvar nu, sen en härlig helg och sen åker vi!!!

    Ha en fin fredag och en sypermysig helg!
    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin Hund Du har! SÅ HIMLA SÖT!

    Hoppas att Du haft en Bra Lördag o att resten av helgen blir Super! :)

    SvaraRadera