torsdag 28 maj 2009

Pink Lemonade









Och detta är vad jag bjöd på igår, Pink Lemonade. Receptet kommer från första numret av Leilas Country Living. Det var jättelätt att göra och faktiskt väldigt läskande. Jag hade dock i mycket mer vatten än vad det skulle vara, tyckte att den blev alldeles för söt annars. Men jag ska absolut göra den igen!

Nu ska jag sätta på lite kaffe och hugga in i andra numret av Leilas tidning som jag inte hunnit läsa än. Sommarlov är bra skönt:) Men vad är det här ryktet om att det inte kommer fler nummer? Någon som vet?

Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Saften såg supergod ut och bilderna var jättefina!!

    Själv har jag inte tagit mig för att kika i Leilas tidning, är den bra?

    Ha det fint i helgen!
    Kram /Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde med den får ett tag sen och hade oxå mer vatten i. Men nu väntar jag på pappas goda rabarbersaft :) den är bäst hihi.
    Trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Hej, hej! Så härliga färger, de ser riktigt smarriga ut :) Jag har faktiskt inte kikat in Leilas magasin ännu, kanske måste jag köpa mig ett ex, verkar som det finns gott om läckerheter där :) Så skönt med sommarlov! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  4. hej charlotten, åh jag önskar jag hade kunnat vara med och smaka på denna underbara skapelse. det är så tråkigt att missa saker, synd att man inte kan dela på sig ;) puss

    SvaraRadera