söndag 10 maj 2009

Rosiga dynor

Det tog inte lång tid innan jag hittade dynor till kökssoffan. En dag närmre bestämt:) Jag hade först tänkt mig några randiga i grönt men så stötte jag på dessa idag på stan som jag vet mamma har i sin kökssoffa och som passar jättebra där. Så det blev rosiga istället:)







På Hemtex finns dem om någon är sugen, även i grönt och beige. Dessutom fanns det mycket annat fint i rosmönster.

Nu ska jag kika klart på reprisen av Leila på landet:)

Tack för alla fina kommentarer i förra inlägget och en puss och kram till världens bästa mamma:)

2 kommentarer:

  1. Jätte jätte fint:) stor puss min älskade dotter

    SvaraRadera
  2. å vilka dynor! Så fluffiga och somriga, blir helt kär :)
    Här tror jag aldrig jag varit inne, så tack för din goa kommentar inne hos mig. Kul att hitta hit! Ska kika vidare :)

    solhälsningar från finland

    SvaraRadera