onsdag 27 maj 2009

If life brings you lemons, make lemonade!

Ja, varför ser man inte det positiva i livet oftare? Det är verkligen svårt att se vad man faktiskt har. Istället tänker man på allt man inte har och nästa sak man ska köpa. Något att tänka på.

Speciellt nu när jag är inne i en väldigt inspirerande period. Jag blir inspirerad av precis allt och kommer på nya idéer hela tiden. Kul, men ändå jobbigt när man har såå lite pengar:)

Idag hade vi en egen speciell form av skolavslutning här. Vi var på stan och åt glass och sen blev det fika:) Bjöd på blåbärsmuffinsen och något rosa att dricka, vad det är visar jag i nästa inlägg. Men här är en hint om vad jag hade i;) Den gamla kakformen hittade jag på Myrorna av en slump i veckan!





Inser nu att klockan är mycket, man blir snabbt tidsvill när man har sommarlov;)

Återkommer med ett rosa inlägg!

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. fina bilder söta du! ja man borde verkligen bara se det positiva i livet. Igår såg jag en dokumentär om två barn som hade en dödlig sjukdom. Då tänkte jag att man inte borde klaga på något så länge man inte har en dödlig sjukdom.

    puss puss puss

    SvaraRadera