lördag 9 maj 2009

Kökssoffa & slagbord

Nu har jag äntligen fått en kökssoffa och ett slagbord på plats. Det är min snälla mamma som både inhandlat, målat och fraktat hit dem. Linköping är så vitt jag vet fattigt på bra loppisar men hemma i Småland är det annorlunda. Därav detta krångel och många om och men med att hitta transport. Så tack mamma:) Slagbordet kommer från min pappas mormor och det gör det ju lite extra speciellt. Kökssoffan verkar även den vara väldigt gammal.





Nu ska jag bara få tag i sittdynor och några mysiga kuddar också:) Sen ska hyllor upp på väggen men jag måste bara bestämma hur jag vill ha det först.

Nu ska jag ta tag i högen av uppgifter. Bara två veckor kvar till sommarlov nu vilket gör att jag står ut:)

Trevlig helg! Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Va fint de e!!!!O va roligt att de lyckades til slut. hoppas du hittar några riktigt fina kuddar nu som pricken över i-et. KRAM mamma

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!

    Vilken fin blogg du har - kikar gärna in här igen!

    Jes

    SvaraRadera
  3. Jättefint slagbord, likaså soffan. Jag har en köksoffa, men får tyvärr inte plats med den.
    Ha den bra söndag, kram

    SvaraRadera
  4. Så sött du har det!! Önskar dig en skön söndag
    kram Malin

    SvaraRadera