fredag 23 juli 2010

Vit lavendel









Hej igen! Jag sa ju att nästa inlägg skulle vara blommigt:)

När jag var hemma besökte jag och mamma "Torget" i stan. Där säljs blommor, kläder, grönsaker mm varje lördag förmiddag, och just blommorna är ofta billiga. Jag handlade upp mig på lite sommarblomster till balkongen. Vit lavendel var en ny bekantskap som fick följa med hem, tillsammans med rosa Mårbacka. Igår kompletterades planteringen med lite vanlig lavendel också så nu är det fint och luktar gott där ute.

Vad har ni för er annars? Har ni semester fortfarande?

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vackra lavendelbilder! De där vita är så vackra, men lite svåra att få tag i tyvärr. Tänkte höra om det är ok att jag lägger till dig bland mina favoriter i blogglistan?:)Ha en fortsatt härlig sommar!!!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Åh va fin den var! Älskar lavendel och jag kan tänka mig att det doftar underbar hos er nu!!! Jag skulle gärna ha köpt lite mer blommor men håller igen lite då jag ska vara borta en hel del...

    Tack! Jag älskar klänningen! Dock lite pirrigt att lägga ut bilder på mig själv. :)

    Hoppas du får en mysig söndag. Här regnar det. Ganska skönt faktiskt.

    KRAM!

    SvaraRadera