fredag 23 april 2010

Work work work





En liten inblick i mitt hemma"kontor" :)

Som ni vet ex-jobbas det som aldrig förr. Igår och idag jobbar vi dock hemifrån med att skriva teorier ur diverse böcker. Igår satt jag hela dagen så när jag är färdig med dagens skörd tänkte jag gå ner på stan en liten sväng, det är ju låning idag ...

och fredag ... och sol. Det kan ju knappast bli bättre! Sen ska jag hinna med att städa och träna innan det är dags för fredagsmys:) Tur att jag gick upp med tuppen idag!

Om det fina vädret fortsätter blir nästa inlägg från min vårpiffade balkong!

Trevlig helg! Kram Charlotte

5 kommentarer:

  1. Haha haha... låning. Den var bra! :-) Då får jag också låning idag. Ha en trevlig helg och lycka till med ert ex-jobb!

    SvaraRadera
  2. Det är härligt med fredagsmys.;-)
    Stina

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg och kul att du bor i Linköping.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hoppas på att få se din piffande balkong, jag älskar själv att inreda på min balkong, tycker det är roligare än att piffa inne. Kram på dig/ingela.

    SvaraRadera
  5. Jaaa, jag vill se bilder från den vårpiffade balkongen! :D

    Haha, jo visst känns det liiite nyttigare om man lägger på ruccola!? Tycker att de dessutom ger en helt ny smakdimension till pizzan. Vi har ofta kronärtskocka på våra, det kan jag verkligen rekommendera. Men du!? Recept på halloumi-gurgarna tack! :)

    Har fått mailet och lovar att titta på frågorna så snart jag kan men ska se till att ni får dem i veckan! :)

    Nu tillbaka till mitt kandidatarbete. Blä. Hoppas att du får en riktigt fin söndag! Stor kram!

    SvaraRadera