onsdag 21 april 2010

Från Blondie till Brownie



Obs! detta inlägg handlar inte om något så viktigt som inredning utan om hårfärg;)

När vi går mot ljusare tider går jag mot mörkare! Jag har blivit brunett:) Jag blev trött på färgning av utväxt, hår som gick av och en frisör som liknade mitt barr vid en kotte(haha) så till slut kunde jag inte tänka på något annat än att jag måste färga håret. Ändå var det svårt för jag trivs såå bra som blond:)

Så vad tycks?

Nu känns det som jag kan lämna det här med hårfärgen och fokusera på annat igen, haha!

Hoppas ni haft en fin dag! Kram Charlotte

4 kommentarer:

  1. Det blev ju jättefint! Det mörka ramade verkligen in ditt ansikte. Då ska jag inte spana efter en blondin nästa vecka då;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!!!! Kanske skönt att låta håret få vila lite från blekningar och snart gör ju också solen sitt. Tyckte i alla fall att du blev jättefin! :)

    Om di villl miala frågorna eller så till mig så kan du nå mig på; mariaem@kth.se

    Hoppas allt går bra med arbetet. Här blir det en heldag idag. Blä! Känner stressen då vi ska vara färdiga med all löptext om 10 dagar........panik!

    Hoppas du får en riktigt bra dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Du e så söööööt så !!blev jättebra!!!

    SvaraRadera