lördag 17 april 2010

Stora piff-rycket!





Hej igen! Jag vet inte vad som har hänt men jag tror det kan vara våren som äntligen har kommit och tagit med sig lite inspiration som legat under snön hela vintern:) Det började för en vecka sen när jag fick värsta städrycket och tvingade min stackars sambo att storstäda hela lägenheten. Efter det möblerade jag om i hela köket och fortsatte med lite småpiff, som ni ser på bilderna:)

Nu har det bara fortsatt, igår piffades balkongen och idag är det sovrummet som gäller. Himmelssängen ska bytas mot endast enkla ben.

Ikväll blir det mys-lördag med tre-rätters, dags att börja förbereda kanske? ;)

Hoppas ni har en riktigt fin kväll! Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Åh, du har så otroligt fint hemma! Funderar på att sätta upp min tallrikshylla i köket jag med. Fyndade en i brunt på loppis som jag tänkte måla vit.
    Tycker ditt projekt verkar jättespännande och kul, så det är klart att jag ställer upp:) Kakor och inredning är ju min största passion som sagt:)
    Ha en riktigt mysig kväll du med! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så fint du piffat - den där tallrikshyllan var för fin!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Vilken fin trådhylla !!! Var har du hitta den :)!?
    Kram Madeleine

    SvaraRadera