söndag 18 april 2010

3-rätters











Vi har haft en toppenhelg och det är mycket som har hunnits med. Vi har fortsatt med stora rycket här hemma så nu är blommor inhandlade, balkongen piffad (måste bara måla en bänk), och himmelssängen utbytt mot enkla ben.

Lördagskvällen (och eftermiddagen) spenderades på tu man hand med en mysig 3-rätters. Mousserande jordgubbsvin, jordärtskocksoppa, kokospanerad fisk, och apelsinpanacotta var vad som stod på menyn. Mums!

Nu är jag laddad för en ny härlig exjobbsvecka med mitt underbara kex Emma:)

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Åh! Det ser ju huuur gott ut som helst! Det vattnas i munnen! Jordärtskocksoppa har jag funderat på att göra länge men aldrig riktigt kommit till skott. Är det svårt? Gott?

    Kul om jag kunde inspirera lite och så skönt att höra att du fått tillbaka inspirationen igen! Energi och glädje brukar ju komma hand i hand med den! :) Lycka till i veckan med ert arbete. Själv ska jag slita på med vårt BETYDLIGT tråkigare kandidatarbete.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. hihihihihi <3. puss puss puss

    SvaraRadera
  3. Så vackert dukat och så gott det ser ut alltsammans! Hoppas att du får en toppenvecka :)
    Många kramar Emma

    SvaraRadera