söndag 20 december 2009

Mistletoe







Jag köpte oss en mistel ungefär samtidigt som vi köpte granen och hängde i den stora öppningen mellan hallen och vardagsrummet. Mamma har haft det det sista/de sista åren hemma och jag tycker det är så charmigt:) Och så får man ju en ursäkt att pussas under den också;)

Nu är helt plötsligt min första lediga vecka slut. Det har gått så fort! Imorgon ska det städas, tvättas, slås in julklappar, bakas fudge och packas. Allt innan hemresan på tisdag. Det ska bli härligt att komma hem och mysigt att fira jul, med massa snö i år dessutom. Det måste ju vara första gången på väldigt länge som vi får en vit jul! Men jag klarar mig för jag köpte riktigt mysiga, fluffiga och varma Sheperd-uggs i dag:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hej vännen :)

    Tack för din rara kommentar! :)
    Vilka vackra bilder du visar från er ljuvliga boning!
    En mistel har vi aldrig haft hemma, men det är fint och kanske till ett annat år :)

    Hoppas nu att du får en underbart fridfull jul! Många kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en underbar jul. Hoppas det blir många pussar under misteln:) Kram Johanna

    SvaraRadera