lördag 12 december 2009

Fröken Piff fyller 1 år



Jag höll ju nästan på att glömma! Men tanken slog mig att "var det inte runt lucia förra året vi köpte julgran och då jag bestämde mig för att starta bloggen?" Och jo, det var ju faktiskt precis den 12:e december:)

Det har varit ett roligt år och när jag ser tillbaka på bilder så har min stil faktiskt gått mer och mer mot en helt vit och lantlig:) Det sköna med att inredningsblogga är att man inte känner att man måste kasta ur sig flera inlägg om dagen, utan man kör bara på när lusten och inspirationen kommer. Men det är härligt att kunna dela med sig:)

Förra årets gran var en kungsgran, men från och med i år håller jag mig till vanliga rödgranar:)

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Grattis på 1-årsdagen! Älskar att följa din blogg och matas med inspiration. Du har ju så otroligt vackert hemma! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tänk att bloggandet har gett en så mycket.
    Kram Lotta

    SvaraRadera