lördag 12 december 2009

Jullov

Ja, nu kan man väl officiellt säga att jag har jullov, skönt! Den sista tiden i skolan var lika jobbig som alltid med mycket jobb, redovisningar och inlämningar så jag har inte haft tid till något annat än det det sista, men nu så:)

Idag har jag storstädat så nu slipper jag se skiten här hemma mer;) Jag har väldigt svårt att slappna av och sitta still när det ser ut som hej kom och hjälp mig, pedant som jag är.

Jag köpte mig en amaryllis för ett tag sen och den växer så det knakar, jag hoppas den slår ut i veckan så jag hinner njuta av den lite. Den står i köksfönstret annars men det funkar ju inte alls att fota där.



Hyacinterna har hunnit blomma över så det ska jag införskaffa nya imorgon. Resten av veckan ska jag pyssla och piffa lite, köpa julklappar, baka både lussebullar och julgodis och så klart bara ta det lugnt och mysa med. När jag inte ska slava på gymmet vill säga, sista rycket innan julveckan ju:P

Och så ska det bli blogga av också, har massor att visa som senaste loppisfynden och granen som är uppe och pyntad:)

Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Så skönt att du är klar med skolan, för den här terminen i alla fall! :-) Hoppas jullovet blir skönt! Ser fram emot att se din gran!

    SvaraRadera