lördag 19 december 2009

& granen står så grön och grann i stugan











Årets julgran med samma dekorationer som förra året. Dock något mindre men alldeles lagom stor:) Bocken köpte jag också förra året och bytte ut banden på mot cremefärgad spets. Zinkkrukan som mitt olivträd som trillade av pinn stod i passade utmärkt som fot:)

Nu ska jag hänga upp gardiner här. Jag har köpt nya vita jalusier till både sovrummet och mitt kontor. Tror det kan bli riktigt fint! Sen är det filmkväll som gäller, lördagstradition som det är! Ut vill man ju inte gå, -14 har vi haft här i Linköping idag, brrrr!!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Vad sött med en liten gran! Minst lika charmigt som en stor, tycker jag:) Och vitt är ju alltid rätt! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Mmm, Fudge låter jättegott. Blev det bra? Själv trixade jag ihop lite mintchoklad tryffel, smälter i munnen ;)

    Min mamma bor på en gård i sörmlad så vi ska vara där och fira jul med min släkt. Ska bli jättekul för jag har inte firat jul med min mamma på flera år, vi har ju tre familjer vi ska fördela jularna mellan...Efter det flyger vi norr ut för att träffa resten. :)

    Hoppas att du får en jättefin jul och att tomten är snäll med dig. Håller tummarna att du uppdeterar med lite inspirerande blogginlägg och fina bilder också :)
    Stor Kram!

    SvaraRadera