tisdag 1 december 2009

Julmånaden december

Wow, att det är första december redan och så kom minusgraderna som ett brev på posten:) Det är nog första gången jag är glad för lite kyla för det behövs verkligen något annat än regn och rusk nu!

Jag önskar bara att dygnet hade fler timmar för hur jag än gör nu hinner jag inte med allt jag vill, som att pyssla och fixa här hemma. Jag har ju inte ens visat mina adventsljusstakar men det är ju alltid för förbaskat mörkt att fota!

Men så länge bjuder jag på min krokmojäng som har blivit lite juliga med fina hjärtan jag fått av en kär vän och en zinkstrut jag köpte förra året:)







Jag måste ju dela med med av helgens loppisskörd också för visst gjorde jag en del fynd! Men mest tacksam är jag att jag fick träffa min familj och ha en mysig adventshelg:)

Så fler inlägg på kö alltså:) Kram Charlotte

1 kommentar:

  1. Hej! Visst är det härligt att det äntligen bilvit lite kallare! Förhoppningsvis kan det snöa istället för att regna nu ett tag...

    Jaa, jag har hört att Prag är jättefint och charmigt fast att det är en storstad! :) Det är ju nästan lustigt hur lika vi är ibland! Men kul! :D

    Väntar med spänning på att få se fynden!! Ha en riktigt fin vecka. Stor Kram

    SvaraRadera