tisdag 15 december 2009

Loppisfynden

Här kommer bilder på senaste loppisfynden jag fyndade för ett par veckor sedan! Ännu en stor glasburk, en emaljskopa (som är maken till en likadan hålslev jag redan har), ett underbart gammalt slitet 5 dl mått och lite juliga handdukar. Det blev en liten men bra skörd:) När mamma fick syn på måttet var det enda jag hörde "CHAAARLOOOTTE!!!" , haha. Då hade hon snabbt som attan hoppat fram och huggit tag i det:)





Annars har jag hamnat i lov-koma, som vanligt så fort jag blir ledig. Jag vet inte vad som händer men det sker en reaktion i kroppen som gör att jag helt enkelt inte orkar ta mig för något. Jag skulle lätt kunna ligga i soffan och stirra upp i taket en hel dag:) Men jag antar att det är en motreaktion mot den hektiska hösten.

Så idag ska jag bara ta det lugnt och läsa lite magasin och pyssla lite med att byta ut och arrangera om julblommorna här hemma, innan det är dags för gymmet såklart:P

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Åhhhhhhh! Jag fullkomligen ÄLSKAR 5 dl måttet! UNDERBART!

    Tack för din peppdos! Haha :) Nu ser jag verkligen fram emot att få hamna i lov-koma jag med. Bara 3 dagar kvar!

    Din dag lät som den var väldigt mysig, jag ska också unna mig några inspirerande magasin när detta är över. :)

    Ha det så fint och njut av lov-koman! Kram

    SvaraRadera
  2. Nuuuu har jag också jullov! Så härligt det är men jag fösrtår vad du menar med koma. Man känner sig som en urvriden trasa....

    Blir en slöardag idag och så ska jag se till att göra lite julgodis imorgon! Hoppas dina julklappsinköp gick bra. Vi fixade de sista sakerna igår tillsammans med resten av stockholmarna.....

    Blir det hemfärd till smålandsskogarna för din del eller firar ni jul i lägeheten?

    Tack så mycket för peppningen också, gulligt av dig!! Förresten så blir det nog en mac-dreamy för mig också efter jul.... :D

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara saker du fyndat. Gillar verkligen måttet.

    Fin blogg också. Första gången jag kikar in, men absolut inte den sista :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera