onsdag 23 december 2009

Julklappar















Dan före dopparedan och jag kan inte få in i huvudet att det är julafton imorgon men det kommer bli mysigt hur som helst! Jag är tillbaka hemma hos familjen i Småland nu och här är det hur mycket snö som helst för det snöade igår igen. Det är så vackert ute så det är inte klokt och Franz tycker det är jätteroligt att springa runt lös i all snö:)

Jag slog in mina julklappar innan jag åkte och det tog ett litet tag vill jag lova, men det var mysigt att pyssla en stund (snarare några timmar, haha). Så nu väntar vi bara på tomten:)

Jag hoppas ni får en jättefin och mysig jul!

Många kramar Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej!!

    God fod fortsättning! Hoppas att du hade en jättemysig jul. Riktigt fina paket du fixade, hoppas att du fick dig några fina också!? :)

    Jag älskar också mintchoklad! Svärmor brukar alltid se till att ha After eight hemma när jag kommer för hon vet att jag är tokig i dem. Det paketet står inte säkert kan jag lova! :)

    Nu laddar vi om och imorgon beger vi oss norr ut för att fira jul 2 ggr till med resterande släkt och familj.

    Hoppas du får fina mellandagar och att du gör några bra fynd! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jag måste också varit väldigt snäll för tomten hade med sig så mycket fint! Längtar nästan tills jag kommer hem och kan använda allt! :D
    Nu ska vi bara mysa och träffa familj och vänner!

    Jag har fyndat ett och annat plagg men jag tror att de största inköpen blir hos en fantastiskt duktig keramiker vi har här i Piteå. Jag har aldrig varit i Ullared men jag har hört att det ska vara en upplevelse!?

    Ha det fint och om inte annat; Gott nytt år!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Oj så fina paketinslagningar! Det är alltså så de ska se ut:)
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera