tisdag 3 november 2009

B-day!

Hej! Nu var det ett tag sen jag gjorde mitt senaste inlägg men inspirationen har varit allt annat än på topp. Men idag kände jag att den kom tillbaka när jag blev så fint uppvaktad och fick så mycket fina presenter. Jag tänkte dela med mig av ett urval.

Vem har visat mig den vita, lantliga vägen om inte min mamma? Hon kan hon;)



Fick även denna underbara krans, som hon gjort själv.



Min syster kan hon med:) Världens största yankee-ljus som räcker hela vintern och lite till. Luktar såå gott!



Och underbara ljusrosa rosor fick jag också.



Sen fick jag också ett stort paket med riktigt fint innehåll, men vad det var återkommer jag med:)

Nu är det dags för sängen för imorgon väntar en hård dag tillbaka i skolbänken!

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Äntligen är du tillbaka! Hoppas du har mer inspiration nu, för jag vill att du ska blogga mer! :-) Kikar in här varje dag, tror ibland att du lagt ner bloggen men hoppas självklart att så inte är fallet. Mer bloggande, tack! ;-) Vad fin du blev i håret, passar jättebra i så blont hår. Tummen upp! Ha en fortsatt bra onsdag!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tror det är första gången jag tittar in här hos dig. Så mycket fint du visar.
    Vackra rosor säger min dotter som sitter i knät.
    Ha en bra onsdag.
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Va roligt att du blev nöjd med din dag! Alltid roligt att få fira nån man tycker mycket om. Va fint det blev är så glad att jag är DIN mamma..Love you!

    SvaraRadera