torsdag 22 oktober 2009

Höstlov, loppis & tända ljus

I torsdags natt, för snart en vecka sen, skickade jag in mina uppgifter och fick därmed höstlov. Vi var hemma i helgen och jag och mamma var på loppis, så klart! Jag hittade så mycket fint! Inga stora saker men lite småplock. Några av fynden kan ni se på bilden. En jättefin stor glasburk som det står 5 liter på. Jag har nu ett blockljus i den men snart ska den få rymma en minigran:) Färgade flaskor som jag ställt i tallrikshyllan, en underbar ägghållare och ännu en Le parfait super burk blev det också. Resten av fynden återkommer jag med:)



Och det är såå skönt att vara ledig. Jag fyller dagarna med en massa ingenting. Sover, myser ner mig i soffan, tänder ljus, springer på alla möjliga pass på gymmet som jag i vanliga fall inte hinner med, bland annat:) Nu ska jag ta tag i magasinhögen som väntar på mig och jag tror jag börjar med senaste Jeanne d'arc:) Imorgon är det låning, och jag ska äntligen till frisören!

Kram Charlotte

2 kommentarer:

  1. Tack! :D

    Jo, grått och trist. Spelar ingen roll hur jag gör, bilderna blir tråkiga...Jo man snålar och snålar, som tur är har vi en burk från österlen också så då kan man unna sig lite extra.

    Otroligt skönt att tentorna är över, hoppas att du hade en bra vecka nu när du var ledig. Japp nya kurser drar igång i veckan, lite spännande. :)

    Hoppas att helgen varit bra och att du får en fin söndag!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Du har så himla fint hemma hos dig. Blir alltid lika inspirerad:)

    SvaraRadera