fredag 9 oktober 2009

En ledig hösthelg

Nu har jag haft två redovisningar denna vecka och det betyder att jag bara har två inlämningar kvar innan jag får ta en veckas höstlov, vilket är välbehövligt:) Idag och nästa vecka ska jag pyssla med dessa uppgifter vilket också betyder att jag kan vara helt ledig nu i helgen. Ikväll blir det myskväll, imorgon kickar jag igång lördagen med bodypump och sen blir det staden för hela slanten, och på söndag ska jag ta med mig killen och vovven ut i höstvädret för promenad och lite fotografering. Tog så fina bilder förra hösten:)

Jag körde storstädning igår så nu är hela lägenheten ren, vilket känns så skönt. Så här ser en vy ut i vardagsrummet. Har ställt dit min lilla stege med ljuskoppar på som lyser så fint i mörkret. Fick inspiration från Susanne med fina bloggen Me and Alice.







Hoppas ni får en riktigt fin helg! Har ni några roliga planer?

Kram Charlotte

3 kommentarer:

  1. Hej! Ja visst är det fint med gamla stegar i hemmet, skulle oxå vilha ha en :) Och sockerlådorna är ju så snygga, söker oxå efter sånna :)

    kram!
    http://www.shabbychicliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Så fint med den lilla stegen där. Ja nu får man lysa upp mörkret med mycket ljus. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera